"Σαν επιθυμία για ελευθερία από φωνές χρόνια νεκρές
Σαν κραυγή από απελπισία, μα ζώντας στις σκιές"
My prisonic fairytale, that no one knows, a well kept secret for a soul so lost as much beautiful..This prison keeps rotting my wings but no system can border my mind...
Beware as the fairytale continues, for it has no bitter end...

Tuesday, May 8, 2007

Αν και δεν μου αρέσει να ακολουθώ τη μόδα, μάλλον θα κάνω μια εξαίρεση, και θα πιάσω την ευκαιρία να απαντήσω και εγώ στις απαντήσεις του Προυστ, έτσι για να σπάσει η μονοτονία.
Ιδού λοιπόν, οι προσωπικές, ειλικρινά ειλικρινές μου, απαντήσεις:

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να μπορώ να αλλάζω...

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Η μουσική

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Το post από τις "άθλιες κόρες" περί τζατζικιού!

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Το ότι καταφέρνω να βρίσκω άκρη και στα πιο περίπλοκα

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Το ότι μπορώ να γίνω πολύ ψυχρός μερικές φορές

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε όσα δεν πλήγωσαν κανένα.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με μια από αυτές που είχαν όλα τα φόντα να γίνουν, αλλά δεν έγιναν ποτέ...

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Αυτοί που αγαπούν αυτό που είναι και αυτοι που αγωνίζονται για έναν ιερό σκοπό.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Ειλικρινά, τα ταξίδια με κουράζουν αφάνταστα!

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Δυστυχώς έχω διαβάσει τόσο λίγα βιβλία που δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Αξιοπιστία και ανοιχτοί ορίζοντες

12. …και σε μια γυναίκα;
Να μην την έχει "κλωνοποιήσει" η τηλεόραση...

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Rudolf Schenker

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
.........

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Το "Monster" που αναφέρεται στην Αϊλήν Γουόρνος. Θεωρώ πως αυτή η γυναίκα αγάπησε απίστευτα...

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ό,τι έχει να κάνει με πραγματικά τοπία ή πρόσωπα (όχι σουρεαλισμό κτλ)

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Του αμέθυστου (σκούρο μπλε προς μωβ)

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το ότι δεν το έχω βάλει κάτω ακόμα...

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Drambui ασυζητητί

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για το ότι δεν έχω βρει ακόμα το θάρρος να εκτεθώ σε κάποια δικά μου άτομα, ολότελα.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Την τηλεόραση, τους πολιτικούς και τις μικροαστικές αντιλήψεις (αν και είναι τρία, στην ουσία είναι ένα: χειραγώγηση)

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Οι διαδρομές μέσα στην πόλη

24.Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Το να χαθούν τα ανοιχτά μυαλά της κοινωνίας

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν αναγκάζομαι και μόνο...

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Μάλλον δεν έχω ένα :-(

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Ανώδυνα

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Γιατί μας άφησε στην ημιμάθεια...

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Μάλλον μπερδεμένη κατάσταση. Ή θα βγω από τις λάσπες μια και καλή ή θα μείνω κολλημένος για πολύ καιρό ακόμα...
Δεν ξέρω ποιό τίμημα αξίζει να πληρώσω περισσότερο...

17 comments:

drunksoul said...

Καλά ρε,σε κουράζουν τα ταξίδια;Ας είναι...Σε συγχωρώ για τις διαδρομές μέσα στην πόλη.

trying escape the truth said...

Νομίζω ότι τα είπες πολύ σωστά. Το "21" είναι η διαφορά μας. Όσο για τη λάσπη δεν είναι κινούμενη άμμος να σε τραβήξει κάτω άρα όταν θα το αποφασίσεις θα βγεις κ για αυτό να είσαι σίγουρος. Κι εύχομαι το τίμημα κ στις δύο περιπτώσεις να μην έίναι μεγάλο.

Zelot said...

drunksoul, βαριέμαι τις ετοιμασίες και το ταξίδι σαν διαδρομή. Το τέρμα όμως με ανταμείβει. Για την πόλη όμως είμαι διατεθειμένος να διανύσω χιλιόμετρα!

escape, δεν ξέρω αν ήταν σωστά, ήταν όμως ειλικρινή. Όσο για το 21 και την λάσπη, θέλει συζήτηση. Σε κάποιο επόμενο post, ίσως καταφέρω να το αποτυπώσω...

Να'στε καλά ;-)

FuSmOKer said...

Πολύ καλά κάνεις και δεν ακολουθείς τη μόδα :)
Πολύ σωστές οι απαντήσεις σου και επίσης το layout του blog αυτού καθώς και του Vampiric είναι τα καλύτερα που έχω δει από αρκετές απόψεις (απ' όσα έχω δει τουλάχιστον)
Καλησπέρα :)

ion said...

Πολύ μεστές απαντήσεις. Ταπεινή μου άποψη

GhostHunter said...

Στο 29 φίλε μου, τα είπες όλα...

Zelot said...

fusmoker, ευχαριστώ για όλα και καλώς ήρθες! Όσο για το layout είναι εύκολο να φτιαχτεί. Αν θέλεις μπορώ να σου πω πως γίνεται.

ion, καλώς ήρθες και εσύ. Σ'ευχαριστώ !

ghost, στην αρχή του post έγραφα πως ό,τι γράφω είναι η αλήθεια. Ιδού λοιπόν!

Φιλιά σε όλους ;-)

mc said...

Σήμερα κατάφερα και διάβασα το ποστ. Ωραίος. Γιατί τόσο καιρό είχαμε πήξει από δήθεν απαντήσεις κουλτούρας στο συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο.
Μη το βάζεις κάτω λοιπόν.

Dannossiel said...

Για το ότι δεν έχω βρει ακόμα το θάρρος να εκτεθώ σε κάποια δικά μου άτομα, ολότελα.

apla apisteuti apantisi...ego niotho oti oute ston eauto mou exo ektethei pliros...otan mporeseis perna ap to blog mas kai des tin prosklisi sto teleutaio post...

Zelot said...

ampot,καλώς ήρθες! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Άλλωστε είχα υποσχεθεί να είμαι ειλικρινής...

dannossiel, την είδα την πρόσκληση. Και πραγματικά, να σου πω την αλήθεια, όποτε βλέπω σχόλια δικά σας ή ότιδήποτε δικό σας, ένα χαμόγελο μου έρχεται κατευθείαν! Να'στε καλά και οι δύο! Σας φιλώ και θα ανταποκριθώ στην πρόσκληση...

Dannossiel said...

xexe!m aresei na prokaloume authormita xamogela.einai ta pio omorfa.filakiaaaaaaaa

Angel Vs Life said...

ok, fakelothikes ki esy :o)

Y. K. said...

:)
μου αρεσουν οι απαντησεις σου.
μοιαζεις παρα μα παρα πολυ (απο οσο μπορω να κρινω) με τον κολλητο μου.
σαν να διαβαζω εκεινο ειναι.
ακομα και οι μουσικες επιλογες σου!!
απιστευτο!

trying escape the truth said...

Θα περιμένω λοιπόν τη συζήτηση ή το post για το 21. Καλημέρα με πολλά χαμόγελα εύχομαι

Zelot said...

dannossiel, ακόμα χαμογελάω...

angel, ελπίζω τουλάχιστον να μην είμαι στους "καταζητούμενους" από το FBI!!!

alicia, χάρηκα που πέρασες. Τελικά δεν είμαι ο μόνος με τέτοιες προτιμήσεις και χαίρομαι γι'αυτό!

escape, είναι το επόμενο post που ετοιμάζω! Γενικά τα σχόλιά σου καθώς και τα post σου, με βάζουν σε σκέψεις. Να'σαι καλά!

Φιλιά σε όλους ;-)

trying escape the truth said...

Περιμένω να το διαβάσω τότε!Χαίρομαι που κάπου βοηθάνε και τα δικά μου λόγια.
Φιλιά!

Erisadesu said...

θες να πεις ότι α)τελευταία φορά γέλασε με το τζατζίκι, άρα δεν γέλασες με τον φραπέ, άρα δεν γελάς τακτικά για έλα μια βόλτα απο εδώ.

όλα τα άλλα ειναι πολύ σοβαρά για να τα σχολιάσω.