"Σαν επιθυμία για ελευθερία από φωνές χρόνια νεκρές
Σαν κραυγή από απελπισία, μα ζώντας στις σκιές"
My prisonic fairytale, that no one knows, a well kept secret for a soul so lost as much beautiful..This prison keeps rotting my wings but no system can border my mind...
Beware as the fairytale continues, for it has no bitter end...

Monday, April 2, 2007



Do you say a prayer, when you're feeling down?
Do you believe that love could turn your faith around?
You're feeling high in love, you don't know what to think.
This world is full of saints who live their lives in sin...


ΥΓ: Κάποτε αγάπησα και με καταδίκασαν για αυτό. "Ο αναμάρτητος πρώτος το λήθο βαλέτω..."

12 comments:

vampiria said...

Μην αφήσεις κανέναν να σε κατακρίνει για αυτά που νιώθεις! Ακόμα και τα πιο ποταπά, άσχημα συναισθήματα (πόσο μάλλον η αγάπη που σε απογειώνει) είναι μόνο και αποκλειστικά δικά σου. Και αν κάποιος δεν θέλει να τα σεβαστεί πές του αυτό που έχεις ήδη γράψει: "This world is full of saints who live their lives in sin..."
Φιλιά και καλό μήνα...

πνευμα said...

Where are you tonight?

Wild flower in starlit heaven. Still enchanted in flight. Obsessions lament to freedom.

Freedom of love , lust and desire

Not every farytale is going bad.
Neither is all our dreams prisonic.

Just spread your wings and fly...


Σειρά μου να υποκλιθώ στο πολύ όμορφο blog σου και στις απίστευτες εικόνες του.

Zelot said...

vampiria μου, μας χωριζαν πολλά τότε και θα κρατούσε αν δεν ήταν τα κοινωνικά "πρέπει". Πέρασαν χρόνια από τότε, απλά το θυμήθηκα και είπα:"γιατί γαμώτο;". Σ'ευχαριστώ για την υποστήριξη...

Καλώς ήρθες spirit! Για να εξηγούμαι, το όνομα του blog (prisonic fairytale) είναι γιατί, ενώ θα έλεγε κανείς πως θα έπρεπε να είμαι ευτυχισμένος, υπάρχουν λόγοι που νιώθω σαν φυλακισμένος...
Μάλλον αυτό που λέω εγώ "ισορροπία" έχει ισχύσει και σε μένα. Δεν πειράζει, όσο συνεχίζεται η φυλακή, θα ζω σε ένα παραμύθι. Φιλια!

an205 said...

"Till a' the seas gang dry, my dear,
And the rocks melt wi' the sun;
I will luve thee still, my dear,
While the sands o' life shall run."

Robert Burns

Αλητισσα said...

Την καλησπερα μου..
Η μεγαλυτερη αμαρτια ειναι να ξεχνας την αγαπη..
Αλλα παλι ποιος αντεχει τον παραδεισο..
Δυσκολο ερωτημα παραδεισος ή κολαση..
Αγαπη ή αποστασιοποιηση..
Δεν ξερω..
Το ψαχνω..

Paolo said...

Φίλε έχω φάει κόλλημα με τη φωτογραφία στο πάνω μέρος του μπλογκ. Δεν υπάρχει!

drunksoul said...

Όσες περισσότερες αμαρτίες έχεις τόσο περισσότερα έχεις νιώσει.Βουτήξου στην αμαρτία μέχρι το κεφάλι.Οι αμαρτίες μας κρατάνε ζωντανούς.

Zelot said...

an205,till my flesh hack from my bones...

αλήτισσα μου, και εγώ το ψάχνω αλλά το θέμα είναι πως, αυτός που θα βρει την απάντηση, θα είναι ευτυχισμένος ή όχι; Ίσως οι μεγάλες απορίες της ζωής, μας δίνουν το "έναυσμα" και ζούμε...
φιλιά!

paolo, τι εννοείς; Ότι δεν εμφανίζεται καθόλου; γιατί εγώ κάθε φορά που μπαίνω (και μάλιστα από διαφορετικό υπολογιστή κάθε φορά) εμφανίζεται!

drunksoul, και να μην θέλω καθόλου, συνεχώς προς τα εκεί τείνω, αν και πλέον θεωρώ πως έχω επίγνωση του πότε "αμαρταίνω" και πότε όχι. Οπότε πλέον είναι επιλογή μου και δεν έχω και τόσες πολλές τύψεις...

greekfloyd said...

Είναι πολλά αυτά που θέλω να γράψω για το blog σου, αλλά δεν ξέρω από που να αρχίσω. Όταν το βρω, θα επανέλθω.

btw, αυτό που εννοούσε ο paolo,δεν είναι ότι δεν υπάρχει η photo, απλά ότι είναι απίστευτη.

see you around

I can not believe, or even pretend
that the thunder i hear
will dissappear
the nightmare will end

greekfloyd said...

Είναι πολλά αυτά που θέλω να γράψω για το blog σου, αλλά δεν ξέρω από που να αρχίσω. Όταν το βρω, θα επανέλθω.

btw, αυτό που εννοούσε ο paolo,δεν είναι ότι δεν υπάρχει η photo, απλά ότι είναι απίστευτη.

see you around

I can not believe, or even pretend
that the thunder i hear
will dissappear
the nightmare will end

vampiria said...

Zelot μου, να μν έχεις τύψεις για τίποτα! Ειδικά αν έχεις επίγνωση! Άλλωστε, είναι πολύ πιο γλυκό το άρωμα και ηγεύση της αμαρτίας! Και αν δεν κάνεις κακό (πολύ σχετικά μιλάω τώρα) σε κανέναν απόλαυσέ το με την ψυχή σου, γιατί αυτό θα σου δίνει όλες τις ευχάριστες και δυσάρεστες αναμνήσεις της ζωής σου, όταν αυτή θα αρχίσει να δύει...

Zelot said...

greekfloyd,περιμένω το comeback σου με αγωνία. Ούτως ή άλλως γιαυτό γράφω κάποια πράγματα: για τα σχόλιά σας (ή και για να μην αισθάνομαι ότι μόνο εγώ σκέφτομαι έτσι)!

vampiria μου, ύστερα και απο το τελευταίο σου post που διάβασα, πιστεύω πως είσαι μέσα στο μυαλό μου.Οπότε μάλλον περιττεύουν άλλα λόγια...