"Σαν επιθυμία για ελευθερία από φωνές χρόνια νεκρές
Σαν κραυγή από απελπισία, μα ζώντας στις σκιές"
My prisonic fairytale, that no one knows, a well kept secret for a soul so lost as much beautiful..This prison keeps rotting my wings but no system can border my mind...
Beware as the fairytale continues, for it has no bitter end...

Thursday, March 22, 2007


Είναι ετούτη η στιγμή.
Το παρελθόν είναι γλυκό, μα και τόσο μακρινό για σένα...
Κοιτάς την απεραντοσύνη.
Είναι το θαύμα της ζωής, η αίσθηση της ύπαρξης μα και της μοναξιάς...
Περίεργο συναίσθημα. Πολύ μεγάλο για την ανθρώπινη καρδιά...
Ξέχνα το. Είσαι μικρός για κάτι τέτοιο, όμως στο φόρτωσαν νωρίς...
Η αίσθηση της μοναξιάς δημιουργεί την αναζήτηση αγάπης.
Είναι νωρίς όμως για ένα συναίσθημα σαν κι αυτό...
Υπάρχει όμως και το μίσος.
Η μοναξιά μου είναι μεγαλύτερη απ'τη δική σου, γιαυτό και σε μισώ...
Κι όμως όλοι έχουμε δικαίωμα σε μια αχτίδα του ήλιου...
Απλώνω τα χέρια μου στη θέρμη.
Άλλη μια περίεργη αίσθηση, σαν μια αγκαλιά αέρινη...
Τι να πρωτονιώσεις πλέον;
Είμαι μόνος και νιώθω τόσα πολλά. Ίσως δεν τα αντέξω...
Τέλος είναι και οι σκέψεις. Ο οδηγός για την αλήθεια.
Ένα φως, δώρο Θεού στην ύπαρξη του κόσμου...
Γιαυτό και μες στη μοναξιά μου, αγαπώ, αγκαλιάζω, σκέφτομαι. Για να αποδείξω πως,
ΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ!
Κι ας με μισούν. Γιατί αυτοί δεν αναζητούν τη δική τους αχτίδα ηλίου...

2 comments:

Angel Vs Life said...

kalimera,
tin monaxia sou na tin ektimiseis prin tin xaseis...

Y. K. said...

γεια σου γλυκιε μου zelot..
δεν προλαβαινω να σου γραψω πολλα.θα γυρισω ομως.
φιλια+ευχαριστω